fredag 15 april 2016

OPI Soft Shades 2016

För några dagar sedan fick jag 4 lack skickade till mig från OPI Sverige!
De är så himla fina och eftersom jag har övat lite på fotografi tänkte jag att jag skulle försöka få några bra falskbilder så här får ni se de bästa. Vad lacken heter hittar ni längre ner vid swatch stickorna.

När man kollar i flaskorna så ser färgen ut att ha en grå ton vilket jag tror är något glaset i flaskan är ansvarig för eftersom färgen på naglarna inte har samma gråa ton. Men för att motverka dimmigheten har jag en mörkgrå bakgrund. Det gör att färgerna kommer fram mer.


 
 Här har jag fotat mina swatch stickor de jag gillar denna bild den får stickorna att popa så mycket från bakgrunden.

På denna bild är det lättare att se vad som står men lacken är
OPI- One Chic Chick
OPI- This Cost me a Mint
OPI- It´s a Boy!
OPI- Stop it i'm Blushing!

Nisse skulle självklart vara med och förstöra. Här drar han i tyget så flaskorna skakar till. 

Här är han sur för att jag sa till honom. De är söta små monster :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar