söndag 26 juli 2015

Color paints

Jag fick för ett tag sedan ett minikit med OPI Color Paints utav Opi Sverige! Jag är så lyckligt lottad :D sedan dess har jag även köpt den gröna och lilla i full storlek och ska nog köpa alla när jag har råd.

Här är alla manikyrer som jag gjort hittills och denna är nog min favorit. Jag har grundat med Opi Alpine Snow stämplat med Bundle Monster BM-419 och sedan har jag med en liten nail art borste fyllt i med Color Paints. Dessa lack är helt underbara för ändamålet de sprids ut jämt, den svarta stämpeln syns igenom lacket och färgerna är lysande.  

Den här manikyren har också Alpine Snow som grund sen har jag stämplat med en ny inköpt MoYou London stämpel från Doodles kollektionen, platta 03. Sen har jag med en svamp målat med Color Paints. Om jag skulle göra denna igen skulle jag ha top coat mellan stämpeln och Color Paints för annars kladdas stämpeln ut en del. 
Color Paints kommer med ett Silver lack vilket gör att de färgade lacken lyser otroligt vackert här ser man både silverlacken och färgerna ihop blandade, jag har använt två färger på varje nagel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar