söndag 15 mars 2015

Gargantuan green grape

Veckansopi denna vecka är nagellacket OPI - Gargantuan green grape. Det är ett intressant lack för det finns två varianter av den, grönt som är originalet och blått som dök upp efter att de ändrar formulan.
Jag tycker båda är väldigt fina men det blå passar min hudton bättre.... tycker jag.
Här är en bild på båda lacken samtidigt.
Jag ville göra en manikyr där jag använde båda lacken men jag vet inte hur väl det syns. På tumen pek- och lillfingret är grundad med det gröna sen har jag tagit stripingtejp som maskeringstejp och målat blå över, denna syns det bäst på. På lång och ringfingret har jag gjort motsatsen och grundat med det blå lacket.
En lite tydligare bild

Jag ville göra en fin swatch bild på originalfärgen av Gargantuan green grape men min katt Patches vart så nyfiken och var tvungen på att undersöka vad jag höll på med.

Så här blev i alla fall swatch bilden, Jag gillar verkligen att ha tulpaner hemma de livar upp luften på något vis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar