måndag 2 februari 2015

Nordic kollektionen

Mitt andra massinlägg tänkte jag skulle ägnas åt nordic kollektionen. Jag gillade verkligen denna kollektion... antagligen för att det var mycket lila i den. Här nedan ligger i alla fall de naglar jag gjort med dessa lack. en har jag redan lagt upp den ligger här.

Den här manikyren var jag väldigt förtjust i. Jag har här använt OPI - Viking in a winter wonderland och OPI - With a nice finish.

Här är en macro bild på en manikyr jag tänkt göra länge och nu fick jag det perfekta glitter lacket att göra det på. Det är OPI - My voice is a little norse och bundle monster black polish och stampingplate BM-407

Här har jag provat en ny teknik på naglarna som jag har sett att chalkboardnails gjort. tanken är ju att de ska vara matta så det liknar läder men jag tyckte att färgen försvann för mycket då. Lacket är OPI - Skating on thin ice-land

I min förra post så hade jag en liknande manikyr fast med silver istället för guld. Jag gillar dessa också. Denna är gjord på samma sätt men med OPI- With a nice finn-ish istället. Grunden är som vanligt OPI - Bubble Bath och OPI - Matte top coat.

Denna manikyr var ett försök att göra en simpel inte allt för skrikig manikyr men den är väldigt grafisk så det funkade inte riktigt som jag tänkt mig, men manikyren är himla snygg för det. Lacken är OPI -Viking in a vinter vonderland och OPI - Matte top coat

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar