fredag 20 februari 2015

Hawaii sunset

#veckansopi temat för vecka 9 är Hawaii och jag har fått feeling och gjort flera olika manikyrer av allt jag känner är Hawaii. Hula, hibiskus, Hawaiiskjortor,  stränder, palmer och levande vulkaner. Det enda jag skulle vilja göra men  inte har den konstnärliga förmågan för att göra är tiki gudar på naglarna.

Det första jag tänkte på var så klart hula dans, stränder och palmer så därför gjorde jag denna manikyr med stämplar från Bundle Monster (som faktiskt ligger på Hawaii, meta) jag använde BM-510 som har både hula tjejen och palmen. Solnedgången gjorde jag med OPI - Need Sunglasses?, OPI - Strawberry Margarita och OPI - Anti-bleak jag grundade också med Opis vita base coat. Det sista jag gjorde var att måla lite med OPI - Lady in black dels till landmassorna men också för att fylla i ev hål i stämplarna.
Jag försökte också fota en bättre närbild, vet inte om det gjorde sig så bra men här är den i alla fall.

2 kommentarer: