söndag 8 februari 2015

Alla hjärtans dag

OPI har också en tävling där man kan vinna fifty shades of gray kollektionen med alla hjärtanstema och jag har inspiration som väller ut ur öronen på mig.

Här har jag gjort egna dekaler genom revers stamping. Mönstert är från BM-317 och jag har använt 3 röda nyanser OPI - Coca Cola red, OPI - OPI red och OPI - Malaga wine. Jag gillar verkligen den här manikyren och att nageln är bar under.

Denna manikyr är så himla söt, ljus och bubblig. Jag har accent nageln med nagellack för de har en särskild plats för mig :D . Grunden är OPI - Alpine Snow och stämplarna är ifylda med OPI - Panda-monium pink, OPI - Kiss me I'm Brazilian och OPI - Strawberry Margarita. Stämplarna är BM-317 och BM-619.

Dessa är gjorda med OPI - Cinnamon Sweet, och Rolling in cashmear

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar