torsdag 3 juli 2014

Roller derby naglar SM 2014

Nu i helgen är det SM i roller derby i Borås.  Jag och några kompisar ska dit och kolla på alla matcher! Helgen till ära har jag målat naglarna i Västerås roller derbys färger rött, blått och vitt. Självklart måste man vara lite lokalpatriotisk och heja på Västerås.

Just nu är jag i Stockholm och väntar på att vi ska åka. Men självklart väljer min nagel att skiva sig dagen innan vi ska åka och en stor bit av manikyren och min nagel flagdes av. Och självklart har jag inte med mig rätt nagellack för att göra om manikyren. Som tur är har jag lovar en kompis att vi ska göra derby naglar och att jag ska ta med bått och gult nagellack så jag gjorde en räddning genom att göra en accent nail i gult och blått i stället. Det är inte rätt färger för Västerås men det är ju ändå Svenskt mästerskap de ska tävla i så det är min bortförklaring.

Lacken jag har använt är OPI Alpine snow stämpeln är Bundle monster BM-021 jag har även använt Bundle monsters stämpellacj i blått och gult, det röda lacket är konads röda stämpellack. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar