onsdag 2 juli 2014

OPI Green on the runway

Som jag skrivit i en tidigare post så har jag köpt lack från OPIs Coca-cola kollektion ett av lacken är OPI Green on the runway. Så fort jag såg detta lack visste jag att jag ville ha det. Det enda jag funderar på är att lacket ska symbolisera Sprite som har en grönblå färg på burken men detta lack är grön brunrött, lite weird men det gör inget för lacket är så himla fint ändå!
Här nedan ser man dual chrome färgerna.
Jag försökte göra en Sprite inspirerad manikyr.... men det blev inte så bra. Jag delar den här ändå så får man bestämma själv vad man tycker. De blå prickarna är OPI Blue my mind som jag själv tycker matchar den blåa färgen på Sprite burkarna ganska bra. Den gula pricken är gjord med Color Club Daisy Does It.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar