torsdag 10 juli 2014

Körsbärsröd fransk manikyr

Här om dagen målade jag om mina naglar och valde en röd härlig färg med en lila ton. När jag målade dem funderade jag över varför jag valde just den här färgen, den är inte särskilt somrig även om det är en väldigt vacker färg. Men så idag satt jag och åt körsbär och upptäckte att manikyren har exakt samma färg som körsbären, mörkt röda med ett svagt skimmer.
Jag älskar det här lacket det är OPI - Cute Little Vixen som lanserades som ett vinterlack men jag tycker det funkar tok bra på sommaren också.
Stämpeln jag har använt är nog den jag använt mest, det är Bundle Monster BM-314 som alltid ser snyggt ut över en fransk manikyr. Snart fyller jag år och dessa naglar är perfekta födelsedagsnaglar.
Använt:
OPI Start to Finish 
OPI Cute Little Vixen
Bundle Monster BM-314
Konads stamping polish Black
Seche Vite Top Coat

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar