fredag 2 maj 2014

Prickar och blommor

I onsdags var jag på anställningsintervju och självklart ska jag över analysera allt och måla mina naglar lagom mycket.
Detta är mycket inspirerat av superprick manikyren och anställningsintervjun är orsaken till att jag tog bort den manikyren för jag kände att den var för "in your face".  Den här är grundad med OPI - Lady in Black och prickarna är målade med ett vitt jelly lack OPI - Don't Touch My Tutu. Jag har också stämplat med Bundle monster BM06.

Stämpeln är inspirerad av fruktträden som vi har utanför huset som är fulla av fluffiga vita blommor.
Jag tror nog att jag skulle kunna komma undan med att måla alla naglar med prickar men nu fick de vara som det var. Så nu håller vi alla tummar ;)

Använt
OPI - Start to Finish
OPI - Lady In Black
Bundle monster BM06
Konads special polish, white
OPI - Don't Touch My Tutu
Seche vite top coat
OPI - Matt top coat

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar