söndag 25 maj 2014

Ljusblå fransk manikyr

Äntligen är jag klar med mitt examensarbete... eller ja den största delen jag har lite saker kvar att göra och en stor flytt som är på gång också. Men det gör att jag kommer att ha lite mer tid till bloggande som har fått legaefter något. Men antagligen kommer inläggen att komma lite huller om buller eftersom jag har massor av nagelbilder på lager nu. 

Den manikyr jag tänkte börja blogga om är den här franska manikyren med OPI - Gargantuan green grape och OPI - Bubble Bath. 
Jag gillar verkligen den här manikyren, den känns ren och lite retro. Jag tycker också att jag blivit rätt bra på att frihands måla franska toppar. För övrigt har jag lagat märke till att Gargantuan green grape finns i två färger


När jag frågade OPI nagellack på facebook så berättade de att formulan gjordes om och att lacket efter det var blå. Jag har sett samma färgskiftning i OPI Go ongreen som jag också köpt den blå varianten av.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar