söndag 20 april 2014

Påsk och körsbärsblommor

Förra året när körsbärsblommorna blommade gjorde jag den här fina manikyren.
Nu när jag gått igenom mina bilder lite ville jag göra något liknade igen men inte exakt samma så klart. Här har jag använt OPI I Love Applause, använt en svamp för att måla på Color Club Wing Fling och stämplat en spets med Konad M57 och deras vita stämpel lack.

För att stämpeln skulle synas var jag tvungen att stärka färgen lite och Wing Fling är verkligen perfekt till detta. Den är så härligt skimrande vilket man kan se i den här makro bilden.

Det ljusrosa lacket fick jag i ett påsk ägg av OPI Nagellack (facebook sidan) för att jag är en av deras fan pinnare. Färgen matchar så himla bra med körsbärsblommorna.

Använt:
OPI - I Love Applause
Color Club Wing Fling 
Konad M57
Konad special polish white

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar