måndag 3 mars 2014

Vinst i OS tävling

För ett tag sedan hade OPI Nagellack på facebook en tävling med OS naglar och mitt bidrag var en av vinnarna. Priset låg i brevlådan efter min helg i dalarna men jag har inte skrivit nåt om det för jag åkte på en förkylning och orkade knappt göra nåt. Men jag orkade måla naglarna och fota dem.

Detta är det lacket jag vann. OPI Extravagance från designer serien. Det är helt fantastiskt och jag använde det helt utan nail art vilket är lite ovanligt för mig.

Jag fick också den här skrubben som doftar kokos/citron eller nåt, lite som en partydrink. Skrubben är väldigt grovkornig och jag tycker den funkar bäst på torra och trötta fötter.
Jag undrar om det kommer bli en grej att Patches alltid kommer vara med på alla naglefoton i fortsättningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar