måndag 17 mars 2014

Sommaräng naglar

Efter att jag gjorde fotbollsnaglarna till brazil tävlingen och blev så nöjd med gräset tänkte jag prova det igen till en manikyr jag känner lite mer för och talar till min egen stil. Jag tänker på en äng full med ängsull när jag ser de här naglarna. 
Jag grundade med ett lager OPI - Bubble Bath och ett lager OPI - I juggle...men, det är så svårt att få med I juggle men på fotot för det är ett så skirt skimmer lack men det syns lite på bilden fotad utomhus. Gräset är gjort på samma sätt som fotbolls naglarna, med en nail art borste så började jag med den ljusaste färgen och gjorde vågiga linjer färgerna är alla OPI lack och heter Need Sunglasses?, Did It On 'Em, Green-Wich Village, Don't Mess With OPI och Amazon... Amazoff. De ljusa färgerna är längre än de mörka. Sedan gjorde jag små vita duniga prickar med OPI - Alpine snow.
Katten fick vara med på ett hörn den här gången också

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar