torsdag 20 mars 2014

Hawaii naglar

Jag känner mig fortfarande lite exotisk, det har nog med att sommaren är på väg. I alla fall här i Göteborg.
Mitt pris i Brazil tävlingen på OPI Nagellacks sida på facebook var tre härligt sorbefärgade nagellack
OPI Kiss Me I'm Brazilian, OPI - Toucan Do It If You Try och OPI - Where Did Suzi's Man-Go
Jag är så himla nöjd med den här vinsten, det är kanske inte färger jag skulle gått och köpt själv men nu när jag har dem är jag helt förälskad i dem.
Jag googlade efter lite inspirations manikyrer i dessa färger och hittade den här jättesnygga manikyren
men för att exotifiera den lite mer valde jag att göra en stämpel med hibiskus också.

Jag har använt OPI - Don't Bossa Nova Me Around som grund och över det gjort en gradering med OPI - Where Did Suzi's Man-Go, OPI - Toucan Do It If You Try och OPI - Cajun Shrimp. Sedan har jag stämplat med Bundle monster BM-318 och med OPI- Friar Friar Pants On Fire.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar