söndag 9 februari 2014

OS naglar med en regnbåge.

OPI Nagellack har just nu en tävling för OSnaglar, man ska måla naglarna med färgerna från os-ringarna. Dom har fått lite kritik för det och vissa på sidan vill ha bojkott av OS(får se vad de beslutar) men jag ser möjligheten att uttrycka min åsikt även i mina naglar. Så här är mitt bidrag till tävlingen, jag är väldigt nöjd. 
Botten är OPI Alpine Snow, ringarna är OPI - Dating a Royal, OPI - Need Sunglasses?, OPI - Lady in Black, OPI - Don't Mess With OPI och OPI - Big Apple Red.


Regnbåge nagellacken är, från röd till lila:
OPI - Big Apple Red, OPI - A Roll in the Hague, OPI - Need Sunglasses?, OPI - Green Witch Village, OPI - Fly, OPI - Grape fit

Jag tog lite bilder under tiden också så här ser det ut med bara ringarna
och så här ser det ut med en franskmanikyr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar