onsdag 5 februari 2014

Ny blixt

Någon av er kanske har märkt att flera av mina bilder ser annorlunda ut. Jag har nämligen fått en rund blixtlampa av Calle. Jag har fortfarande inte fått riktigt kläm på hur jag ska använda den på bästa sätt men bilderna blir väldigt fina.


Här är en bild på ett par naglar som jag gjorde för länge sedan men ännu inte lagt upp. Så här ser lampan ut och naglarna blir så snyggt upplysta. Om man jämför med hur jag brukade fota naglarna. Dock finns risken att naglarna får en viss färgförändring av blixten och att fota i naturligt ljus kan vara mer verklighetstroget. Men det är så skönt att inte behöva rätta sig efter väder och tid på dygnet för att kunna fota naglarna så jag kommer att använda blixten mer och mer.
Lacket är OPI - It's Frosty Outside och stämpeln är Bundle Monster BM-H03


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar