onsdag 22 januari 2014

Ren "v manicure"

Nu går studierna på högvarv och det är väldigt mycket litteratur att plöja igenom. Mycket av det finns på talbok vilket är väldigt trevligt för då kan man göra annat samtidigt som man pluggar. Idag har jag målat om naglarna.
Det är två lager OPI - Bubble Bath som grund med OPI´s matta top coat. När det hade torkat helt tejpade jag trianglar eller ett V med vanlig hobby tejp och målade med OPI - Baby Please Come Home. Jag är väldigt nöjd med den här den känns ren och snygg och färgerna passar så bra ihop.

Bubble Bath är ett minlack som jag fått av "OPI Nagellack" på facebook, i en tävling och det är verkligen ett lack jag älskar! Mina naglar nu är ganska missfärgade men det här lacket trollar bort alla spår av det och gör att naglarna ser härligt fräscha ut. Jag ska definitivt  köpa en stor flaska av den är jag får tillfälle, eller efter att den lilla tar slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar