tisdag 31 december 2013

Gott nytt år

Jag vet att jag sa att jag skulle ha de blå naglarna under nyår dom är helt fantastiska och höll väldigt bra men jag hittade ett av OPI Serena Williams glam slam kit på rea på Kicks på vägen hem till Göteborg och jag var tvungen att köpa det. Jag har klämt och känt på kitet länge men ett av lacken är ett shatter lack som krackelerar när man målar med det men jag har aldrig riktigt gillat såna lack så jag har tvekat att köpa dom men nu när lacken var på rea och kosta mindre än vad ett lack kostar var jag tvungen att slå till.
När jag köpte det visste jag på en gång vad jag ville göra för naglar och de var perfekta för nyår därför var jag tvungen att måla om dem i sista stund.

Här har Jag målat 3 lager med OPI - Simply smashing, för det är lite skirt och så har jag stämplat med konads stämpel lack. Stämpeln är från Bundle monster och har nummer BM-H14. Den här gulgröna färgen är en perfekt champagne färg, kanske inte naturtroget men jag tänker i alla fall på det. Jag provade att stämpla med olika färger men svart var den enda som jag tyckte funkade med färgen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar