onsdag 13 november 2013

Liquid sand swatches

Jag är ingen swatch bloggare men när jag praktiserade på nämnden för hemslöjdsfrågor var jag sjuk i en hel vecka och för att fördriva lite tid passade jag på att swatca alla liquidsand lacken i OPIs jul kollektion för 2013 som jag fick för att jag blev vald till årets fan :D
Här är dom i alla fall.
Silent Stars Go By är en härligt ljus bege ton med lite lite rosa i.

 Make Him Mine är en härlig mjukt rosa ton och det här lacket passar min hudton fantastiskt.

 Baby Please Come Home är ett otroligt vackert lila lack med en varm underton, nästan lite som syren.
Dessa tre lack är helt fantastiska och några av mina favoriter i kollektionen, Jag hade nog inte köpt alla tre själv men nu efter att ha swatchat dem vet jag faktiskt inte vilken av dem jag skulle ha valt men här kommer en bild så man kan jämföra dem med varandra

It’s Frosty Outside är ett vackert glittrande silver sand lack, inte min favorit men väldigt snyggt och påminner en hel del om frost.

Emotions är ett underbart svart glittrigt sand lack. Vem vill inte ha svarta glittriga naglar? Vissa sandlack får en extra dimention om man målar de med top coat men det funkar inte med det här då glitter effekten försvinner

Kiss Me At Midnight är ett blått lack med silver glitter i. Det får mig att tänka på en blå himmel i skymning med stora snöflingor som dalar ner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar