lördag 16 november 2013

Liquid sand och stämplar

Detta är faktiskt den första stämplingen jag gjorde på liquid sand men har inte fått posta det förrns nu eftersom att jag vunnit kollektionen var lite av en hemlighet tills det blev offentligt, därför har jag hunnit posta en till liquid sand med stämpling. Jag hade alltid trott att man inte kunde stämpla på liquid sand lack och liknande lack med textur, men allt eftersom jag har samlat på mig olika bilder på den nya Bundle Monster kollektionen så har jag upptäckt att det faktiskt går och att det blir så otroligt snyggt. Därför beslöt jag mig för att prova på ett av mina nya favorit lack OPI - Silent stars go by, det är ett härligt neutralt lack med svagt rosa undertoner på det har jag stämplat med Bundle Monster BM04 och OPI - In the cable car pool lane. Den rödlila färgen i stämpeln plockar upp nyanser i sandlacket på ett väldigt fint sätt. Det är neutralt men ändå glamoröst på något vis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar