tisdag 12 november 2013

Fan of the year 2013

Woho! jag blev utvald till Fan of the year på OPI Nagellacks facebook sida! Skryt rättigheter men inte nog med det jag fick sååå sjukt mycket fina saker!
Jag fick hela Mariah Carey Holiday Collection 2013  Det är 18 lack i den kollektionen! Dessutom fick jag det nya överlacket med 18 karat vitguld och silver + tre andra top coat.
Men inte nog med det! Jag fick två söta OPI pins och en kylskåpsmagnet, 4 Swatch brickor, en t-shirt, en väska att bära allt i och ett helt eget ställ för OPI nagellack!!!
Mitt huvud nästan exploderar av alla fina saker! Jag har försökt bestämma vilket nagellack som är min favorit men jag kan inte, alla är så himla fina och jag önskar nästan att jag hade fler händer. 
Här är alla lacken jag fått.
Liquid sand lacken
Från vänster till höger
Silent Stars Go By, Make Him Mine, Baby Please Come Home, It’s Frosty Outside, Emotions och Kiss Me At Midnight
Swatchade

Röda lack
Från vänster till höger
Sleigh Ride For Two, Visions of Love , Cute Little Vixen, Underneath The MistleToe , All I Want For Christmas Is OPI och In My Santa Suit
Swatchade

Glitter och skimmer
Från väster till höger
Warm Me Up, All Sparkly And Gold, Wonderous Star, My Favorite Ornament, Ski Slope Sweetie och I Snow You Love Me
Swatchade

Över lack
Från väster till höger
Pure 18k White Gold & Silver Top Coat, vanligt top coat, matt top coat och Snowflakes In The Air

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar