tisdag 15 oktober 2013

Stämplad gradient

På håll ser den här manikyren ut som en vanlig gradient men när man tittar närmare ser man att det faktiskt är ett mönster. Jag har använt Bundle Monsters platta BM-212 och stämplat det tre gånger på varje finger med mörkare och mörkare färg. 
Grunden är OPI Tiffany Cases sen har jag stämplat med konads blåa skimrande lack, andra lagret med OPI Roadhouse Blues och tippen är stämplad med Konads svarta lack. Jag tyckte det blev väldigt effektfullt men det syns kanske bäst på tummen på den här bilden. men  jag gillar verkligen hur det ser ut med stämplar på textur lack. De här är andra gången jag har stämplat på liquid sand men det första försöker får ni se lite längre fram.

Här är också en swatch bild på Tiffany Cases

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar