tisdag 8 oktober 2013

Golden liquidsand gradient

Här har jag gjort en manikyr med ett av mina nyinköp + en hel del andra lack också. Den är guldig, den är glittrig och gradient (och med struktur men det börjar inte på G)
Jag har använt kanske lite väl många lack för att skapa en relativt enkel manikyr, men varför inte krångla till det lite bara därför.
Konstgjord belysning
Jag har använt OPI Samoan sand som basfärg, svampat en svag gradient med OPI Glitzerland, en täckande gradient med OPI Honey ryder och för att få lite extra glitter har jag målat med en nästan torr borste med OPI Goldeneye för att få några små glimmer korn av guld i det hela.

Jag är ganska nöjd med den här manikyren det enda är att samoan sand är för likt i färgen och det blir inte så mycket kontrast. Men då blir det ju en väldigt fin neutral manikyr. Manikyren går även att ses i en tidigare post om stickning
Naturlig belysning


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar