söndag 20 oktober 2013

Bloppis fynd

Jag har köpt två nagellack av Nail Lacquer love hon har en bloppis (=blogg loppis) just nu. 
Jag köpte OPI More than a Glimmer som är ett nytt lack som säljs i ett kitt med ett rosa nagellack och är märkt med rosa bandet, eftersom jag har lite svårt för rosa blev jag glad att jag hittade ett sätt att köpa det otroligt vackra glitter lacket ensamt. Jag köpte också OPI Rainbow Connection ett sjukt fint glitter lack i alla möjliga färger och storlekar. 
Vänster More than a Glimmer Höger Rainbow Connection 
Det tillverkas inte längre och jag har letat efter det här lacket hur länge som helst. Jag har köpt det på tradera en gång, men blivit lurad och jag har försökt hitta det på andra ställen också men aldrig lyckas. Men så tipsade min OPI kompis Lola om den här blogg loppisen och slog till på två på en gång :) Ska jag vara ärlig känns det lite som ett antiklimax... i flera år har jag efter det här lacket och nu har jag det... och nu då? Det känns som om jag borde hitta på en speciell lackning bara för det här nagellacket men jag vet inte vad eller så får jag grotta ner mig och gå all crazy med det.

Men fram tills att jag har bestämt mig swatchar jag More than a Glimmer 
Här har jag ett lager OPI Pedal Faster Suzi och ett lager OPI More than a Glimmer. Planen var att göra något som liknar den här manikyren fast med svart och lila.... det blev inge bra så det har jag ingen bild på. Får se om jag lyckas göra nåt snyggare som jag faktiskt kan dela med mig av lite senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar