tisdag 10 september 2013

OPI vinst

I går kom min vinst med posten! Jag fick två full stora lack OPI - Peace & love & OPI som är ett gråaktigt multicrome lack och OPI - Dining al frisco som är ett blå turkost skimmer lack. Dessutom fick jag ett set med mini lack, OPI - First date at the golden gate, OPI - Muir muir on the wall, OPI - In the cable car pool lane och ett till av OPI - Peace & love & OPI. De här mini lacken är så söta jag måste bara visa hur små de är i jämförelse.
Det här är alltså båda Peace & love & OPI.
Här är alla mini lacken

och i sin förpackning
När man ser Dining al frisco och Teal the cows come home bredvid varandra kan de se väldigt lika varandra ut så jag var tvungen att prova att swatcha dom ihop. På nageln är de inte alls lika varken i färgen eller i konsistensen. Teal the cows behövdes tre lager för att bli täckande men är ljusare och lyser lite mer medan Dining al frisco blir nästan täckande på första lagret men jag målade två för att få den perfekt. Färgmässigt gillar jag Teal the cows come home mest, men Dining al frisco är bättre i formulan.
Jag fick också dessa blom-rhinestones och nagel wraps, det ska bli kul att prova nail wrapsen för jag har faktiskt aldrig provat såna, det ska bli intressant.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar