lördag 28 september 2013

Bundle monster releasen är klar

För några dagar sen släpptes den nya fan Bundle Monster kollektionen och totalt valdes 4 av mina designs. Jag är jättenöjd med det, det blev 4 av 6 som valdes och jag har redan postat några av dem och den sista designen på 424 var verkligen en nöd design som jag aldrig trodde skulle väljas men på den plattan funkar det jättebra.

Dom som är inringade med lila är dom jag ritat.
Här är dom som jag gjorde men som inte kom med. Jag är lite besviken att inte det vävda kom  med för det hade kunnat bli en så snygg stämpel.

Nu väntar jag bara på mitt pris som kommer att vara kollektionen så klart + 3 till..... Jag tror i alla fall att det blev av samma kollektion. Egentligen är det lite tråkigt för jag skulle hellre ha 2012 kollektionen och holiday kollektionen i stället. Men vi får se om ca en månad när leveransen har hunnit hit.

Bundle monster cyo 2013 collection

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar