lördag 10 augusti 2013

Multi colored manicure

Jag ville prova en enkel flerfärgad manikyr och jag har sett liknande på andra ställen framför allt under en prickig vattenmarmorering. Jag valde att stämpla över det hela i stället jag tycker att det fick en snygg pop art känsla.
Jag har använt fyra färger som jag har målat lite slarvigt direkt med nagellacks-penseln i olika stora ytor på nageln sen har jag stämplat med Bundle monsters platta BM-205 och konads svarta stämpel färg. De färgerna jag har använt i botten är OPI - Teal the cows come home, OPI - Green-wich village, OPI - Pedal faster suzi, OPI - Purple with a purpose

Jag är jättenöjd med den här manikyren den känns färgstark men stämpeln binder ihop allt och gör att det inte blir för mycket eller för skrikigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar