måndag 29 juli 2013

Stämplad grön sandwich

Jag har blivit mer och mer aktiv på OPI Nagellacks facebook sida, dels är det väldigt kul att få komplimanger för ens naglar men också att se alla andras naglar och i det här fallet har jag blivit inspirerad av några pondmanikyrer som gjorts men jag ville prova att använda en stämpel i stället.
Detta är tre lager med OPI - Greenwich village med stämpling mellan lagren det är Konads stämpel lack och Bundle Monsters stämpel platta BM-205. Det vart väl inte toppen dels var stämpeln lite stor och jag fick svårt att få ett bra djup i det.
Inspirationen är från dessa 3 pondmanikyren
Christina Inez Lilian Persson gjorde den första som visa att man kunde sandwicha med Greenwich village
Efter det gjorde Lola Berndtsson dessa två manikyrer med några av OPIs riktiga jelly lack, Guy Meets Gal-Veston 

och Y´all Come Back Ya Hear
Jag gillar verkligen hur Pondmanikyrerna ser ut när och framför allt det djupet man får av jelly nagellack.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar