tisdag 25 juni 2013

OPI tävlings vinst

Woo i går fick jag mitt pris från opi tävlingen! Jag är så himla glad! färgerna kanske inte är de mest somriga men den här röda färgen är helt underbar, den heter Big apple red och är en perfekt röd färg. Den svarta är så klart lady in black och jag har redan en sån men den har blivit lite seg vilket på sätt och vis är bra för då kan jag använda den till stämpling och därför har jag inte tunnat ut den och nu behöver jag inte det heller. Jag är väldigt sugen på att prova OPIs matta top coat också. Hand skrubben doftar härlig cocos och både skrubbar och återfuktar händerna... jag tror jag kommer lyxa till det och skrubba hela kroppen med den åtminstone en gång :)



Ett litet plus i paketet var de här små nail art nitarna! så himla söta och passar perfekt till färgerna. Jag är lite sugen på att prova att göra quiltade naglar som jag sett på många ställen ute på nätet och dessa nitar + det matta top coatet skulle göra sig helt utmärkt ihop till just det.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar