tisdag 18 juni 2013

Förberedelser för midsommar

Snart är det midsommar och jag håller på och packar inför att åka till Mora igen. Jag och Calle har åkt till Jimmys fäbod varje midsommar sedan vi vart tillsammans, så nu håller jag på och packar. Jag ska ha med kniv och yxa för det är alltid bra, min machma (syväska) och pannlampa ja förutom alla kläder och annat tjafs man behöver. 
Sedan har jag självklart förberett genom att måla naglarna fantastiskt vackra. Jag är jättenöjd med hur mina naglar blev. Färgen är OPI - Fly ja samma som jag målat tårna med, det är en ny flaska så jag använder den gärna. Sen har jag stämplat med Sally Hansen - Grass slipper och Bundle monster BM 04 Sedan gjorde jag även lite prickar med en dotting tool.

Jag tycker naglarna känns väldigt midsommriga ut utan att bli för mycket. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar