fredag 10 maj 2013

Franken glitter jelly sandwich


Just nu sportar jag dessa snygga naglar! Det är två frankenpolish och OPI - Lights of emerald city.

Jag har grundat med två lager av det mitt frankenpolish 2 fast jag lät bli att skaka det så att nästan allt glitter höll sig på botten av flaskan.
Ett lager av mitt frankenpolish 3.
Ett lager av OPI - Lights of emerald city
och ett till lager av frankenpolish 2.

Jag har länge velat göra en Glitter Jelly Sandwich (alltså glitter mellan några lager av jelly nagellack) men jag tycker det är snyggast med något större glitter och så har jag inget köpe-jellylack men när jag köpte Emerald city kom jag också på att jag hade det blåa franken lacket. Jag är jättenöjd med hur det blev och jag älskar den blåa färgen och hur Emerald city ser ut tillsammans med det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar