lördag 9 mars 2013

Nordic Cap inköp


Woho!  Idag åkte jag och pojkvännen till Willys och vad möter mitt öga? Jo en stor låda med nagellack! Och jag menar låda, en jätte låda. Märket är Nordic cap Star Nails jag har köpt några färger tidigare och är riktigt nöjd med kvalitén på dem och dessutom är de sjukt billiga bara 10 kr styck, det enda jag inte gillar är deras top coate det luktar väldigt stark och är lite för lättflytande och så tycker jag inte att det håller särskilt bra. Nåja denna gång köpte jag 9 färger så nu har jag en hel regnbåge. Jag kanske återkommer med lite swatches. Jag funderar lite på en regnbågsmanikyr också men jag ska fnula lite till på det.
En manikyr jag gjorde för ett tag sedan är faktiskt gjord med det fjärde lacket från kameran. nr NP08 en turkos färg, här har jag också stämplat med bundle monsters platta BM-16 med konads vita stämpelfärg. De svarta prickarna höjer manikyren tycker jag och ger den lite mer detalj och djup. Den rosa färgen har jag testat på pojkvänens tår och fungerade också väldigt bra, den röda har en vän provat och blev själv överaskad över hur täckande de är. Det ska bli kul att prova de olika färgerna och se om alla är lika bra. Händerna glänser lite mycket på den här bilden men de togs i vintras när minna nagelband var väldigt torra så här är hela handen in oljad i förebyggande syfte.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar