tisdag 19 mars 2013

Lush - Lemony Flutter


Jag har läst flera som har rekommenderat Luch lemony flutter Cuticle Butter. Jag har länge bara använt vanlig olja till mina nagelband och det har gått bra men jag gick förbi Luch på Kungstorget i Göteborg och kika in. Personalen var hur trevlig som helst och jag fick till och med lite hand massage när hon pratade om produkten, hon skulle kunnat få prata hela dagen om hon velat. Den här krämen är i alla fall super dryg och en liten liten klick räcker till hela nageln och de blir så mjuka och fina dessutom luktar den gudomligt gott av citron. Enligt försäljaren är det en hel citron i varje burk och tydligen ska det även hjälpa till att nagelband läker fortare. Jag gillar den skarpt och håller med alla andra som jag läst tipsat om den, jag använder den även på läpparna när de känns lite torra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar