måndag 18 mars 2013

Grå och glitrig manikyr


Jag är lite inne på att prova alla Nordic cap nagellack men jag har lite tröttnat på att bara hålla mig till dem. Men jag gjorde denna manikyr innan jag tröttna i alla fall. Jag använde den grå som bas och målade på ett lager med Wet n wild kaleidoscope och sedan stämplade jag med två färger för att få lite djup. 
Dock tror jag att det hade blivit snyggare med bara en stämpel eftersom det under stämpeln är så snyggt, men man lär så länge man lever.
Så här såg det ut innan jag började stämpla.

Och utan glitter så här. Jag tror jag har någon sorts fäbless för grått och kaleidoscope, För i höstas gjorde jag dessa och det är ju verkligen på samma tema även om jag tycker den här blev bättre än den jag har nu.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar