torsdag 21 februari 2013

Smide, naglar och hälsa


Vi har haft två dagar smide på utbildningen och självklart sabba jag manikyren så nu har jag fått måla med det enda lacket jag har med mig till Mariestad, China Glaze - Blue year's eve. Det är visserligen en fantastisk färg men jag har inga stämplar med mig :/
China Glaze - Blue year's eve
 Men jag kanske gör något matt på den om jag känner att inspirationen faller på. Jag tycker att det är en himla intressant kombination med matt och glansigt på naglarna men jag har aldrig riktigt provat det på mig själv. Jag provade det på min pojkvän förra sommaren dock. Då målade jag hans naglar med China Glaze - Pelican gray, matt top coat och glansiga röda prickat med OPI - Malaga wine. 
China Glaze - Pelican gray. Matt top coat. OPI - Malaga wine. 
De blev himla snygga men att det gråa var matt och det röda glansigt kom inte riktigt fram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar